ЧИ ГОТОВІ ВИ ДО ПОДРУЖНЬОГО ЖИТТЯ?

23.12.2014 17:24

Петро Орлик  https://www.day.kiev.ua/uk/article/cuspilstvo/chi-gotovi-vi-do-podruzhnogo-zhittya-test

 

1. Чи кохаєте ви одне одного?

а) звідки нам знати? (1 очко);

б) страшенно кохаємо, якщо, звісно, це можна назвати коханням (2 очки);

в) стерпиться — злюбиться

(3 очки).

2. На скільки ваш обранець старший за вас?

а) вона старша за мене років на 10—20 (1 очко);

б) він, наївний, вважає, що старший за мене на 4 роки! (2 очки);

в) коханню всі віки підвладні, звичайно, за умови відповідної фінансової
підтримки

(3 очки).

3. Чи був уже хтось із вас у шлюбі?

а) він про це поки що нічого не знає (1 очко);

б) так, деякий досвід у цій справі в мене вже є! (2 очки);

в) ні, ми жили разом 10 років, не одружуючись (3 очки).

4. Де ви збираєтеся жити після весілля?

а) не твоє діло! (1 очко);

б) з коханим — рай і на його розкішній віллі на Канарських островах
(2 очки);

в) спочатку плануємо пожити кожен зі своєю мамою

(3 очки).

5. Як ви полюбляєте проводити свій вільний час?

а) люблю збирати на вулицях та в парках порожні пляшки

(1 очко);

б) моє хобі — схрещування жаб (2 очки);

в) весь свій вільний час я проводжу за телефонними розмовами з подругами
(3 очки).

6. Чи хотіли б ви мати дітей?

а) я хотів би поїсти (1 очко);

б) я хотів би мати все! (2 очки);

в) хочу, але не від свого обранця (3 очки).

7. Що між вами спільного?

а) її гроші (1 очко);

б) ми однаково огидні одне одному (2 очки);

в) у нас спільна зубна щітка

(3 очки).

8. Чи вправний ви кулінар?

а) поїсти я люблю! (1 очко);

б) авжеж, я ще тільки картоплю не чистила! (2 очки);

в) я й зі звичайного водяного щура таку страву приготую — пальчики оближете!
(3 очки);

9. Що для вас приємніше: дарувати подарунки чи їх одержувати?

а) мені приємніше одержувати хабарі (1 очко);

б) навіть на день народження свого коханого не я роблю йому подарунок,
а він мені

(2 очки);

в) мені легше подарувати їй весь світ, аніж щось купити

(3 очки).

10. Чи ревниві ви?

а) гадаю, постійне стеження та прослуховування її телефона не завадить
(1 очко);

б) абсолютно не ревнивий, але впевнений, що не сьогодні, так завтра
я її задушу

(2 очки);

в) моя перша дружина, пам'ятаю, тижнями не ночувала вдома, я за цей
час так про неї жодного разу і не згадав (3 очки).

Підрахуйте набрані очки. Якщо ви набрали менше за 15 очок, значить,
до подружнього життя ви підготовлені недостатньо. Пройти відповідну підготовку
найкраще у пробному шлюбі з якою-небудь іншою коханою людиною. Якщо ви
набрали більше ніж 15 очок, значить, до подружнього життя ви вже цілком
готові, що, одначе, не гарантує вашого розлучення вже одразу після медового
місяця.